ΤΙΤΛΟΣ
Μικρές
σχολικές ιστορίες, μεγάλες προσδοκίες
Little school stories, great expectations
Υπεύθυνη καθηγήτρια Ρουκουνάκη Χαρά
Συμμετέχοντες μαθητές
Γιουσουφέλα Βασιλική, Κονταράκης Γιάννης, Μαρής Χάρης, Μπολάκη Εμμέλεια,
Ορνεράκη Ειρήνη
Podcast κείμενο ελληνικά και αγγλικά
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Το podcast
έχει θέμα που αφορά όλους μας. Το δημοκρατικό σχολείο είναι το σχολείο που θα
θέλαμε όλοι μας να έχουμε. Έχοντας παρακολουθήσει πρόσφατα στο Άμστερνταμ στο
πλαίσιο του Erasmus + σεμινάριο για το δημοκρατικό σχολείο και έχοντας τη
σχολική χρονιά που διανύουμε στην ομάδα Εrasmus+ του σχολείου ως θέμα τα
ανθρώπινα δικαιώματα γεννήθηκε η ιδέα να κάνουμε ένα podcast που αφορά
στιγμιότυπα από την καθημερινή σχολική ζωή, όπως βιώματα και επιθυμίες των
παιδιών.
The podcast covers a topic that concerns all of us. A democratic school is the kind of school
we would all like to have.
Having recently attended a seminar on deep democracy in school as
part of the Erasmus+ program in Amsterdam, and with our school's Erasmus+ team focusing on
human rights this school year, the idea was born to create a podcast. This
podcast features snapshots of daily school life, including students'
experiences and aspirations.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΚΑΙ ΕΜΠΛΟΚΗ
ΜΑΘΗΤΩΝ
Οι μαθητές
ανήκουν στην ομάδα Erasmus, οπότε είχαν κάνει ήδη έρευνα-μελέτη-εργασίες για τα
ανθρώπινα δικαιώματα. Ήθελαν να κάνουν podcast για να αλληλεπιδράσουν και
να γνωρίσουν καλύτερα τον μαγικό κόσμο του ραδιοφώνου. Eνθουσιάστηκαν όταν τους
είπα για τον διαγωνισμό. Στις συναντήσεις μας που γίνονταν στον χώρο του
σχολείου προέκυψε ότι έχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για θέματα που αφορούν τη
σχολική τους πραγματικότητα. Εκαναν έρευνα, άκουσαν πολλά άλλα μαθητικά και μη
podcast, συγκέντρωσαν υλικό, κουβέντιαζαν για το πως θέλουν να είναι το σχολείο
τους. Δουλέψαμε πολύ, μοιράσαμε και ξαναμοιράσαμε ρόλους, γράψαμε, σβήσαμε και
ξαναγράψαμε ιστορίες τις οποίες σκεφτήκαμε και συζητήσαμε όλοι μαζί, κάναμε
πολλές πρόβες με έλεγχο αναπνοών. Βοήθησε το ότι η ομάδα ήταν δεμένη και το
κλίμα ήταν ευχάριστο και δημοκρατικό.
The students are part of the Erasmus+ team, so they had already conducted
research, studies, and projects on human rights. They wanted to create a
podcast to interact with and explore the magical world of radio. They were
thrilled when I told them about the competition.
During our meetings at school, it became clear that they had a strong
interest in topics related to their school life. They conducted research,
listened to many student and non-student podcasts, gathered material, and
discussed how they envisioned their ideal school.
We worked hard—assigning and reassigning roles, writing, erasing, and
rewriting stories that we brainstormed and discussed together. We rehearsed
extensively, practicing breath control. The process was made easier by the fact
that the team was close-knit, and the atmosphere was both enjoyable and
democratic.
ΧΡΗΣΗ ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ
We used a ZOOMH1 microphone and found music mainly from the youtube Audio
Library platform. One student in the team was familiar with various techniques
because she had taken classes in film making. She helped with the recording and
editing, along with our school’s technology teacher. Editing with premier.
ΤΥΠΟΣ podcast
Θέατρο στο ραδιόφωνο.
Theatre on the radio.
0 comments :
Δημοσίευση σχολίου