Στο σχολείο μας λειτουργούν Όμιλοι με σκοπό την αξιοποίηση των ιδιαίτερων κλίσεων και ενδιαφερόντων των μαθητών σε γνωστικούς τομείς όπως τα μαθηματικά, οι φυσικές επιστήμες, η γλώσσα, η λογοτεχνία και λοιπά πεδία, όπως το θέατρο, ο αθλητισμός κ.ά.
Η λειτουργία των Ομίλων ξεκινά στις αρχές Οκτωβρίου και ολοκληρώνεται με το πέρας του διδακτικού έτους. Οι όμιλοι λειτουργούν μία ή δύο φορές την εβδομάδα, και κάθε μαθητής έχει τη δυνατότητα να παρακολουθεί έως 2 Ομίλους. Οι μαθητές, ανάλογα με τα ενδιαφέροντά τους, μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή, έως τα τέλη Οκτωβρίου, σε δυο από τους παρακάτω ομίλους, στους υπεύθυνους εκπαιδευτικούς:
Τίτλος του ομίλου
Όμιλος: Φιλαναγνωσία: μια διαγλωσσική και διαπολιτισμική δράση: Καλοβρέκτη Παναγιώτα Γαρυφαλλιά, Χαϊδεμενοπούλου Γεωργία, «Νεοελληνική Γλώσσα και Ευρωπαϊκή Λογοτεχνία –Σχέση ελληνικής και με άλλες ευρωπαϊκές γλώσσες» στο πλαίσιο αδελφοποίησης του σχολείου μας με σχολείο της Σικελίας
Εκπαιδευτική Ρομποτική : Κιαγιάς Μανώλης, Χατζάκη Μαρία ΠΕ80
Όμιλος σχεδιασμού και ψηφιακής εκτύπωσης 3d printing:, Δημητρούλια Αγγελική, Ραχιώτης Χρήστος: τρισδιάστατη σχεδίαση και που βρίσκει εφαρμογές, αρχές σύνθεσης και αισθητικής, σχεδιαστική σκέψη, σύνθετες εντολές στη τρισδιάστατη σχεδίαση με το Tinkercad
Χορός-μέσο έκφρασης και κίνησης; Σύγχρονος χορός – παραδοσιακοί ευρωπαϊκοί χοροί: Χαιδεμενοπούλου Γεωργία
ΟΜΙΛΟΣ ΜΕΤΕΩΡΟΛΟΓΙΑΣ – ΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑΣ: Μαράβας Αθανάσιος… Μελέτη των μετεωρολογικών φαινομένων και των επιπτώσεών τους στο περιβάλλον. Πώς διαφοροποιείται το κλίμα, πώς επηρεάζει τον πλανήτη και τι αλλάζει στην καθημερινότητά μας
Όμιλος Χορωδίας: Ζουμαδάκης Στέλιος: Χορωδιακό Σύνολο – φωνητική καλλιέργεια των μαθητών
Όμιλος Δημοσιογραφίας – Η δημοσιογραφία στο σχολείο: Ψυλλιά Νίκη ΠΕ02, Δημητρίου Πόπη ΠΕ01, ενασχόληση των μαθητών με κοινωνικά, πολιτιστικά αθλητικά θέματα, την τέχνη, δημιουργία σχολικής εφημερίδας, συνεργασία με ντόπιο κα αθηναϊκό Τύπο
Όμιλος Κινηματογράφου – Ραχιώτης Χρήστος, Δημητρούλια Αγγελική
Ενεργώ ως Πολίτης: Χατζάκη Μαρία ΠΕ80, Τσισκάκη Πόπη: προσέγγιση θεμάτων που συνδέονται με τη ζωή στην κοινότητα μέσω διαδικασιών διερευνητικής και βιωματικής μάθησης
0 comments :
Δημοσίευση σχολίου